• calendar

Πολιτική Ποιότητας Τομέα Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης

Κάθε πληροφορία που προσφέρεται σε εταιρείες-μέλη και ναυτικούς σε ναυτιλιακά θέματα, στο ευρύτερο κοινό σχετικά με περιβαλλοντικά θέματα που συνδέονται με την κοινωνική συμπεριφορά και στη διεθνή κοινότητα με σκοπό την εξάπλωση του πνεύματος της HELMEPA πρέπει να χαρακτηρίζεται από συνέπεια, διαφάνεια, ορθότητα και να παρέχεται με έγκυρο και έγκαιρο τρόπο και πάντα σύμφωνα με τους αναφερόμενους Ποιοτικούς Στόχους (Quality Objectives).

 

Ο συνεχής έλεγχος και η βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρει το Κέντρο σε όλες τις κατηγορίες δραστηριοτήτων, που λειτουργούν ως αλληλένδετοι τομείς, εξασφαλίζεται μέσω της θέσπισης και εφαρμογής Συγκεκριμένων Στόχων και Κύριων Δεικτών Απόδοσης (Κey Performance Indicators-ΚPIs).

 

  1. Η επικοινωνία και η συνεργασία με τους ΟΤΑ και την εκπαιδευτική κοινότητα είναι υψίστης σημασίας για την καλλιέργεια και ενίσχυση της περιβαλλοντικά ορθής συμπεριφοράς του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου με σκοπό τη γενικότερη ευαισθητοποίηση. Θερινές ενημερωτικές εκστρατείες και ειδικά προγράμματα σχεδιάζονται και υλοποιούνται με τέτοιο τρόπο ώστε να φέρνουν σε επαφή τους ανθρώπους με το περιβάλλον και τους κινδύνους που το απειλούν. Οι ετήσιες εκστρατείες του «Γλάρου» της HELMEPA περιλαμβάνουν εθελοντικούς καθαρισμούς ακτών, προβολή τηλεοπτικών μηνυμάτων ευαισθητοποίησης,  έντυπο υλικό, παιδικούς διαγωνισμούς ζωγραφικής και άλλα.
  2. Η λειτουργία περιβαλλοντικών εκθέσεων γίνεται ώστε οι επισκέπτες να λάβουν πρακτική ενημέρωση για τις πηγές, τις πραγματικές διαστάσεις και τις απειλές της θαλάσσιας ρύπανσης καθώς και την αλληλεπίδρασή της με τους ανθρώπους.
  3. Διατηρούνται βάσεις δεδομένων ώστε τα άτομα που συμμετέχουν στα προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης να μπορούν να κρατούν επαφή με τη HELMEPA και να λειτουργούν ως «πρεσβευτές» στις τοπικές τους κοινωνίες και στους επαγγελματικούς τους χώρους.